8. juni 2009

Sommercup


lørdagen var sesongens siste konkurranse, eller skal også på dansefestivalen 19 juni og da :))
Jeg var i hallen 11:30 og jeg skulle ikke danse før 18:00 xD hihi, så ble litt sliten iløpet av dagen ja :P på onsdag hadde jeg og kine lagd oss krisespott, vi regna med at vi ikke skulle komme til finalen xD løpespotten (A) det avr 10 par på lista, sanne og linda stod også på lista og vi viste de ikke skulle være med, så da ble det bare 9 parr, og da jeg gikk for å hente startnummeret stod det "går ut" :O
da fikk vi panikk !! omg, vi hadde ikke øvd på spotten engang!! men det avr ikke like flaut som vi hadde trodd (A) Ente med siste plass da (A) men ja, vi dreit oss ikke ut sååååå mye :P
men det gikk rævva med meg da x) 2 try (A) jaja
Her er da løpespotten xD




Woohoow xD

Ingen kommentarer: