28. sep. 2009

Russekro - Toga


På fredag var det russekro og denne gangen var temaet TOGA :P ja, de fleste så da like ut så var ikke like gøy :P men før jeg dro på skolen tok jeg teoriprøva og yes !!! fikk 5 feil ^^, men ja, denne gangen var russekroen helt grei. var så lite folk på Vouge =/ ! Men stakk ganske tidlig pga dansekonkurranse neste dag ... og det gikk kjempe bra :D Kom til semi i champ klassen så jeg er super glad , slapp 2 try også ^^, hehe. Lillesøstra mi kom på 4 plass i litt øvet klassen og så det var morro :) første plasseringen hennes etter at hu hadde rykka opp så da ble jeg enda mer glad :D



Så det har bare vært mye oppturer på få dager : ny mobil, ferdig med teori og det gikk bra på konken. <3


Bamsen Magnus vant til meg på søndag :)

Jaja, vi snakkes. Kos deg videre ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Vet du om noen som syr drakter, LØ.. Litt billige? :)