8. juni 2010

Hybel i boks


Tenk det. Nå slipper jeg å stresse med å finne hybel. Var på første visning i går med Magnus og vi var kjempe fornøyd med leiligheten så vi sa at vi ville ha den. De skulle ha visning i dag og i morra så han sa at han skulle ringe oss i dag for tilbakemelding. Så vi venta en hel dag og begynte å miste forhåpningene, men så fikk Magnus en tlf - og de valgte oss! Weee. Gleder meg super mye. Alt er perfekt, det ligger tennisbane ved siden av (Magnus spiller tennis) også er det ikke så langt unna Røa der jeg skal danse. I tillegg er det søndagsåpent butikk rett ved siden av og kjempe fin turområde. Gleder meg kjempe masse til flytte dit med Magnus. 
Den ligger ved Holmenkollen. Yes, snart IKEA tur!

Bk

2 kommentarer:

mia sa...

sååååå braa:-))
jeg må komme å besøke dere en gang, hehe

Anonym sa...

er glad for dine vegne :)