29. okt. 2010

Snart konkurranse

Nå gleder jeg meg super duper masse til helgen! For på lørdag er det dansekonkurranse. Denne gangen skal også lillesøstra mi være med, så jeg kommer til å være der fra litt øvet skal møte opp. Håper at ess  får mange finaler igjen, det gikk jo så super bra sist. HEIA ESS!

Min lillesøster fra høstmesterskapet. Hun i Blå bukse med puff armer.

For to uker siden hadde vi kick off og da hadde jeg en privattime med Elisha i freestyle. Jeg er veldig fornøyd med den, og den er veldig meg. HOPP, HOPP og HOPP. Derfor gleder jeg meg super duper til å danse dansen, håper bare at jeg ikke glemmer den, men det får vi se på. En liten ting jeg sliter med i dansen men vi får bare se hvordan det går. Jeg er i Kongsvinger nå så derfor blir det trening på meg i morgen og.

Video av meg fra høstmesterskapet. Meg i gul

God natt
BK

Ingen kommentarer: