7. apr. 2011

Klar for Brean !

I dag er dagen ! BREAN !
Nå er det bare noen minutter igjen til jeg reiser hjemme ifra. Jeg skal konkurrere i freestyle, slow og hiphop så dette blir gøy. 
Brunainga er forsatt ikke fin! ARG
Flekker og ikke brun på leggen i det hele tatt. De sa at jeg skulle komme tilbake å prøve spraytan igjen, men jeg har ikke så lyst til det. Jeg så helt grusom ut igår! Prøvde å høre om jeg kunne bytte det mot vanlig solarium, men da fikk jeg bare 20min... eeemh, jeg betalte 290,- og 20 min koster kanskje 60,- 
Vi får se hva som skjer. Intill videre har jeg fått en ny time jeg kan bruke når jeg vil. Veit ikke helt om jeg tørr, for jeg så ikke ut. Men jaja, gjort er gjort. Da har jeg da prøvd spraytan.  
Men nå gleder jeg meg til å reise bare ! Wiiiiiiiiiiiiiiiii !

Ingen kommentarer: