3. mai 2011

Trening og briller

Jeg er helt utslitt! Har vært på trening fra klokken fire til ni. Jeg var virkelig død på slutten, men jeg og Kine fikk dansa dobbel så det var bra. Den sitter ganske bra nå, så håper det bare blir bra på NM. 
Etter trening skulle jeg hente pakken jeg fikk av nelly.com men jeg glemte det helt! Æsj... 
Jeg glemte å fortelle at jeg har skaffa meg briller. Har bare -0.75 så optikeren sa at jeg ikke trengte briller for synet mitt ikke kommer til å endre seg. Så dro jeg på synstest i Oslo for noen uker siden og bestilte meg briller fordi av og til så følte jeg at jeg ikke så tavla så godt. Jeg hadde da også -0.75 så det var sant at synet mitt ikke hadde endret seg. 
Det var kampanje så brillene kostet bare 100,- så derfor ble det nye briller på meg. 

BK

Ingen kommentarer: