24. jan. 2012

For lite tid

For en dag! Jeg startet selvfølgelig dagen med å forsove meg. Da fikk jeg selvfølgelig kjempe dårlig tid og jeg rakk ikke bussen til jobb. Ikke akkurat en bra start på dagen. Etter å ha jobbet på B. Young Oslo s i 5 timer dro jeg i god tid til dansingen slik at jeg ikke skulle komme for sent til minste partiet. Dette var viktig fordi det var andre gangen det var dansing og barna skulle derfor danse uten at foreldrene var til stede. T banen stoppet selvfølgelig mellom Borgen og Smestad. Total strømbrudd der! Så sa dem at det bare skulle ta et par minutter, men det tok hele 40 minutter før den begynte å kjøre igjen! Så jeg kom jo super seint til barne partiet. Heldigvis var barna super flinke så det gikk bra at danselæreren min hadde dem alene. For en stressende dag for å si det sånn. Så nå skal jeg kose meg med ny episode av Gossip Girl og The Lying Game.















God natt
BK

Ingen kommentarer: