22. juni 2012

Sommerferie




Da er jeg levert ernæringseksamen og det betyr at jeg har sommerferie! Wiiiiiii. Da har jeg bare igjen en uke med jobb og praksis så er det to uker i Tyrkia med Magnus. Det er faktisk min første syden tur så det blir gøy. Gleder meg super mye! Syns det er litt dritt med to dagers eksamen. Man føler at man har så god tid og orker ikke å gjøre det ferdig på en gang. Så jeg dro både til legen og til Jessheim. Hos legen skulle jeg ta allergitest og fikk samme resultat som jeg alltid har fått. Denne gangen sa han at jeg ikke har allergi, men at jeg har multiallergi. Fikk nesten reaksjon for alt og endelig har de lyst til starte med å behandle på meg isteden for å bare gi de samme allergimedisinen. Dro til Jessheim shoppingsenter fordi det var nattåpent med Mamma, søstrene mine og kusina min. Fikk ikke kjøpt noe til meg selv, men kjøpte en t-skjorte og en skjorte til Magnus. Fikk også en topp av mamma da, så det var noe til meg.

Men nå får jeg snart besøk av Vivian og BM så skal vi kose oss med noen få glass vin!
God kveld
BK

2 kommentarer:

Anonym sa...

Deilig med sommerferie da! Du som har vært så flink med alle eksamner og stått på slik! Unner deg det!

Uhh! to uker i tyrkia ja! DET er ikke feil! Når og hvor drar dere :)?

Vurderer nesten å ta en slik test selv, bare for å vite hva jeg er allergisk mot :p Er så dritt lei allergi! hat hat hat!

BK sa...

Takk takk ! :D Skal til Alanya:)Ganske greit med sånn test ja :P Morsomt å liksom se hva du va som "plopper" opp!