27. feb. 2014

Bring it on!

Er ikke så glad i vinterferie når man ikke skal bort. Siden de fleste reiser så er det ikke noen dansetrening. Er ikke så flink til å trene så mye selv da jeg ikke har så mye plass hjemme. Neste helg er det dansekonkurranse så kort tid å trene på!  Pleier som regel ikke å trene på onsdager da jeg alltid jobber eller slutter seint på skolen. Sluttet litt tidligere på skolen i går sa rakk å stikke på trening på Hovseter. Fikk med meg 3 timer trening så fikk jo tatt litt igjen etter ferien. Følte ikke jeg hang noe bak når det gjelder mykhet, men kom faktisk litt lenger ned i boxsplitt enn det jeg var sist så er fornøyd med det.



























Konkurransen som var sist kom jeg på 10 plass og delt 7 plass i semifinalen. Venter forsatt på min tur i finalen i freestyle så må bare gi alt!
Føler meg litt mer klar til konkurransen nå så nå kan den bare komme !



- BK













BK

Ingen kommentarer: