16. aug. 2009

Danseleir : )

På søndag reiste jeg på danseleir ! :D
har bare fått danset 1 gang etter at kurset tok slutt så det var godt å få trent igjen!
Vi pleide å reise på leir med Elbjørg -og SI danseskole, men i år valgte vi å starte med egen leir :D

(meg i oransje topp)
Som trener hadde vi Elisha Karitzis for hele leiren hun hadde da timer med oss i freestyle og slow, så hadde vi Remo Jova underviste oss i hiphop. Leiren ble super.
Vi hadde jungelparty og foreldrene hadde gjort en kjempe jobb med å pynte opp salen! Vi trente ca 7 timer hver dag og allerede andre dag på leir var jeg støl i "hele" kroppen :O leiren slutta da på onsdag, og det var dritt :( Men det var godt å reise hjem igjen og da, men hadde ikke gjort no om vi var der lenger (A) hehe.
Nå gleder jeg meg bare til neste års leir :D

Jeg klarte da å glemme igjen kameraet mitt hjemme så fikk ikke tatt noen bilder men ja :)

Ingen kommentarer: