7. aug. 2009

Sverige : D

Jaa, ble da en liten road trip til Sverige med guling gjengen på vinger + gutten min da + Vi Van fra lillestrøm var på besøk så hu hang med og :D kos det da.
Jaa, først kjørte vi til Arvika. Der var det ikke så mye, bortsett fra driit mange isbar ^^, mmmmh, is ! Vi gadd ikke å være der så lenge så vi kjørte videre til Karlstad. Brukte litt tid før vi fant oss fram til senteret xD hehe. var ikke så mye der, lr de andre kjøpte jo ganske mye da :P ( sparer penger til lappen så får ikke shoppet så mye) Vi stakk også innom IKEA en tur for å spise :P hehe, fikk gjennom hele IKEA bare for å spise liksom ^^

Da vi skulle hjem hadde vi litt prob. med å finne veien tilbake. bruke vel ca 15 min. på å finne ut hvor vi skulle kjøre, xD uff uff ! Vi stakk også inn på Charlottenbergsenteret for å kjøpte no drikke :) Skal på bursdag i morra så måtte jo ha drikke :P mye billigere.

Denne gangen kjøpte jeg bare treningstøy, sporty jeg :P hehe. neida, men jeg skal på danseleir på lørdag så måtte ha nye treningstøy :D

Sports BH - H&M 149,- SEK
Nike T-shorte - Intersport 150,- SEK
Adidas løpe tights - Intersport 200,- SEK

Ingen kommentarer: