7. jan. 2011

Byen med verdens beste gutt

Nå var det på tide at vi skulle kose oss litt ute siden vi har vært sammen i 1,5 år. Koser oss alltid hjemme, men vi ville ut å spise + at det var januarsalg. Jeg starter dagen med en joggetur før vi dro til byen. Da vi var på Holmen stasjon var selvfølgelig noe feil med banen. Skjer alltid noe feil med transporten når vi drar sammen. Sist så var bussen over 40 min sein så vi måtte stresse til Color line båten. Det var også møkk kaldt. Men denne gangen var det heldigvis ikke så kaldt og vi hadde ikke dårlig tid så det gikk bra. 

Siden det var januarsalg måtte jeg jo prøve å kjøpe noe. Stakkars Magnus som måtte være med, men han taklet det veldig bra. Dette er dagens innkjøp.
Bukse og topp fra Gina Tricot
Cardigan fra Zara, øredobber fra Cubus og topp fra Gina Tricot

Etter shoppingturen bestemte vi oss for å dra å spise på Eataly på aker brygge.
Vi begge bestilte italiensk pizza. Det var godt å ha penger igjen, shoppe og kose oss ute. Vi gjør ikke det så ofte, men vi koser oss alltid hjemme da. 

Alltid kos på å dra ut å spise + at det er rolig og fint på aker brygge


Nam, italiensk pizza!

Etter at vi hadde spist ville jeg ha dessert fra Jeromes. Etter å sett de fine kakene på hellstrøm måtte jeg prøve dem. Vi fant først ikke frem, så derfor fikk vi ikke sittet der og spist. Æsj, men jeg kjøpte med meg en hjem så vi kunne kose oss med dessert hjemme. Magnus kjøpte heller en sjokoladekake fra Deli. 
Naaaam ! + kaffe

Hadde en kjempe fin tur i byen med gutten min. 

BK

1 kommentar:

mia sa...

fine klær du kjøpte!
OG pizzaen så kjempe god ut:)