5. jan. 2011

Klar for ny sesong

Savner dansingen allerede! Er skikkelig gira på å starte opp med nytt år og ny sesong. Mandag 10. januar starter dansingen igjen. Gleder meg til å se eSs dans gjengen igjen.Føler meg skikkelig flink. Har jogget og tøyd masse tre dager på rad! Føler og ser at dette har gitt resultater. Tror jeg har kommet lenger ned i spagaten og, wiiiiiiii. Jeg hater foresten å jogge, men jeg tvunget meg selv ut for å ta en liten joggetur. Det værte er ikke å jogge, men å komme seg ut av huset, uff. Så nå håper jeg at dette syns på trening og på konkurransene som kommer i år. Det blir Brean tur på meg i år! Wiii.Gleder meg!Tror jeg slal starte med hiphop og disco igjen også, så dette blir et bra år.

www.essdans.no

I dag har jeg og Magnus vært sammen i 1,5 år. Elsker deg gutten min <3 

BK

Ingen kommentarer: