11. aug. 2012

Oppdatering

Da begynner ting å falle på plass. Hjemmesiden er åpnet og nesten all info er klar, nesten ferdig med alle praksisdagene mine, vært på en super bra danseleir, tatt markedsføring eksamen, økonomien begynner å komme på plass etter Tyrkia tyren, de nye dressene til eSs dans begynner å bli klare og vi har fått dato når vi kan flytte inn i leiligheten. Må si at jeg er litt mer avslappet nå. Tenker ikke så mye på at jeg har så mye å gjøre som jeg ikke får gjort. Har enda noen få ting å fikse når vi snakker om skolen. Har en skriftlig eksamen til så må lese til den, også har jeg skole uke neste uke der vi skal ha prøveeksamen. 
Så er det PRAKSIS EKSAMEN! Gleder meg til å bli ferdig med skolen så jeg kan fokusere på dans og jobb. Blir nok et fri halvår på meg siden vi slutter i september, men jeg har bare godt av det.

Takk for en super bra leir jenter!!!
eSs dans forever!

BK


Ingen kommentarer: