2. aug. 2012

Samsung pc

Min lille samsung pc sviktet meg for ca en måned siden og derfor har jeg ingen pc. Har fått lånt en av lillesøsteren min, men tastaturen er bare helt mongo! Har prøv å levere den inn, men han fyren sier at det er pga at jeg ikke treffer riktig på tastaturen... Så derfor er det umulig å skrive noe med den pc'en her. Har sett etter en ny pc en stund nå, tenkte at det var på tide. Så rett før pcen min døde fant jeg denne Samsung 530U3C Ultrabook og den skal snart bli min håper jeg. Det var nok riktig tid for å skaffe seg ny pc siden min mini pc ble ødelagt rett etter at jeg fant denne. Nå er det bare å spare penger, noe som ikke er så lett. Brukte ALT for MYE da jeg var i Tyrkia, for det meste på mat bare. Også har jeg ikke jobbet like mye som jeg burde og har praksis flere dager i uken uten lønn, så hvor skal pengene komme fra? Kommer meg nok til å skaffe meg denne etter at jeg er ferdig på skolen for da kan jeg kanskje jobbe mer. 

Gleder meg!
BK

Ingen kommentarer: