21. apr. 2010

Handle på nett ?

Handler du diverse ting på nett? da er dette noe for deg. Dette gjør netthandel positivt. Dette er en side der du kan få igjen litt av det du bruker. Jeg har nå fått 93,- på konto fra handelen fra nelly, så det ser ut som at det funker. Prøv det selv!

Her har du en liten beskrivelse som jeg har tatt fra siden:

"Kickback.no er din startside for netthandel. Med Kickback.no får du penger, eller som vi kaller det, en «kickback» når du handler hos en av våre partnere på nett. Alt du behøver å gjøre er å handle via Kickback.no når du skal handle hos en av våre partnere. Prisen på det du kjøper forblir det samme, men du vil i etterkant få en «kickback» på ditt kjøp og din oppsparte kickback kan du veksle ut i gratis gavekort og gaver."

Du kan registrere deg ved å trykke HER.

Lykke til 
BK <3

8 kommentarer:

Adelen sa...

SV: Takk for kommentar! Jeg tror også at den er bra :D

Eva sa...

oohh...nope handler ikke på nett, får lyst til av og til men vet ikke hvordan det plagget blir på og hvordan stoffet er. så har ikke turdet å risikere xD

ingrid sa...

sv: takk :D

uuh det ser ut som en bra idé! jeg har faktisk ikke handlet så mye på nett enda, men det kommer seg (a)

Anonym sa...

Nei ikke mye :p mamma betaler og må godkjenne om jeg kan ha det eller ei, for det blir bare masse stas ut av at stoffet er annerledes enn du vil ha det, eller str osv :p haha. Men har ikke noe imot det, men man finner sååå mye fint på nettet da!

Nhi Diep sa...

Nei ikke mye :p mamma betaler og må godkjenne om jeg kan ha det eller ei, for det blir bare masse stas ut av at stoffet er annerledes enn du vil ha det, eller str osv :p haha. Men har ikke noe imot det, men man finner sååå mye fint på nettet da!

Anonym sa...

høres bra ut jo! :D
sv: tusen takk :)

LISA BN sa...

den kommentaren oppe der var fra meg, haha x)

Mari sa...

Takk for tipset! :D