16. apr. 2010

Samsung

I dag reiste jeg til Sverige for å handle litt drikke til russetiden. Det var ikke bare det jeg kjøpte meg. Jeg har sett på den ganske lenge nå, men nå har jeg gjort det. Jeg har kjøpt meg en lcd 10.1 Samsung mini - pc, verdens letteste mini pc. Er super glad for at jeg kjøpte den, passer perfekt til meg. Jeg har alltid vært e samsung fan. Har kun kjøpt meg samsung telefoner når jeg skal ha ny.Det stod mellom Sony eller Samsung og det ble samsung fordi jeg har kjøpt me en telefon jeg ikke har vært fornøyd med fra samsung, men det var bare en, så jeg satser på denne. + at Magnus sa den var raskere og passet til meg som ikke har så god tålmodighet til slik.

Bk

3 kommentarer:

tH t. tran sa...

Så søøt den var :)
syns minipc'er er komplisert, så liten skjerm og små tastaturer:P

Eva sa...

den var fin og søt!

hehe jeg har alltid vært en sony fan(a)

mia sa...

åh, den var kjempe kul! ^^