8. apr. 2010

Mitt danseliv

Mitt liv består mye av dans så da tenkte jeg at jeg skulle fortelle litt om danselivet mitt. Jeg startet å danse da jeg var 10 1/2 år på eSs danseskole som var den første danseskolen som var i Kongsvinger. Jeg går forsatt på eSs danseskole og trives utrolig godt der, eSs familien er en del av danselivet mitt, kunne ikka ha klart med uten de. Jeg danser freestyle/discojazz, hiphop, slow og disco. Jeg underviser på ess i barnedans, hiphop og freestyle. Min første freestyle konkurranse var NM 2005 og konkurrerte ikke igjen før ca et år senere. Jeg danser nå i Champ klassen og fikk min første finale i vintermesterskapet og er kjempefornøyd med sisteplassen. Jeg danser åpent klasse i disco og rising star i hiphop. Det jeg satser mest på er freestyle. Mandagene går ut på å undervise dans i Magnor, onsdag er det undervisning og trening, fredag er det trening og lørdag er det konkurranse og av og til søndag. 

BK

4 kommentarer:

ingrid sa...

du er kjempego' !! :D

♥ Miss A -Kommenterer tilbake! sa...

Du er så flink BK :-))
♥ With love Amalie -Hun som kommenterer tilbake!

Eva sa...

stilig! har sett på "kusninen" min's freestyle/discojazz øving en gang, og jeg ble ganske imponert over hvor kreative de kan være.

det første bilde der var jammen stilig!

Eva sa...

sv: hun heter tu, fra haugesund www.zombietu.blogg.no

men hun slutta i fjord en tid pga senebetennelse i beina..