27. nov. 2013

Full novemberplan

Da er november måneden straks ferdig og julehandelen har startet. Jeg har vært ganske så stressa og kanskje jeg må lære at det er lov å slappe av av og til.








































Jeg hadde tolv timer skole på bursdagen min så jeg var helt død når jeg kom hjem. Kjæresten overrasket meg med nystekte vafler så det ble da noe bra den dagen. Feiret bursdagen min senere på Jensens Bøffhus i Oslo med noen få venner. Må bare si at det var helt krapp service der! Tror ikke jeg har noe positivt å si om servicen og de burde virkelig jobbe med det. Vi klarte allikevel  å kose oss med hverandre og god mat. Verdens beste mamma kjøpte Louis Vuitton Nevervull MM til meg til bursdag og jeg elsker den, tusen takk! Fikk også trykt på mine initialer på i gull så jeg er kjempe fornøyd. Kom også hjem i helgen og feiret med familien, samtidig var det også farsdag så mamma hadde bakt bløtkake til oss.



























Var også på julebord med de aller fineste b.young og Sorbet jentene på Lille Asia. Jeg ble også kåret til "Årets ansatt"! Er veldig glad i jobben min så er så glad for at jentene også setter pris på det jeg gjør.







































Er nå ferdig med to eksamen og nå er det årets siste skoleuke. Har to eksamen igjen neste uke så blir godt å bli ferdig med de. Har igjen noen innsendingsoppgaver før det blir juleferie på meg, så får bare være flink å gjøre de ferdig så fort som mulig. Lillesøs Cecilie har også blitt 12 år så da ble det en stor barnebursdag!








































Må også ønske søte kusine Emily Nhu til verden!























- BK

Ingen kommentarer: