1. nov. 2013

Mine mål for dansingen

Nå som jeg snart blir 22 år har jeg tenkt litt på hvor lenge jeg kommer til å forsette å konkurrere i freestyle og slow. Jeg har jo tross alt konkurrert i ca åtte år og er en av de eldste i over 18 års klassen. De fleste slutter å konkurrere etter videregående noe jeg skjønner godt på grunn av skolen osv. Det er en av grunnene jeg syns er litt dumt med freestyle dans er at de aller fleste slutter for tidlig. I andre dansegrener så er det som regel rundt 20 års alderen dansekarrieren starter, men i freestyle verden er det slutten. For å si det sånn så føler jeg meg mer bevist på mine mål nå enn det jeg var da jeg var 18. Jeg jobber, satser og presser meg selv enda hardere nå for å nå målene mine. Har bestemt meg for å komme meg ned i alle spagater før nyttår. Split med høyrebeinet er da i boks så nå er det bare to igjen. Et annet mål jeg har er å klare backcatck og bli elite i freestyle før jeg slutter å konkurrere. 

Boxsplit og split med høyre beinet før sommer




















Vi hadde en super dansehelg forrige uke der vi fikk besøk at en Engelsk trener fra Vicky Cooper. Når man får inn en ny trener så må man gi alt for å vise frem sin beste side. De aller fleste jobber derfor ekstra hardt når vi får besøk, enten det er nye trenere eller om det er nye dansere. Så etter den helgen har jeg nå fått ny freestyle og slow dans. De sitter ikke helt enda så må nok trene litt på det i dag også for å få de klare til i morgen for da er det ny konkurranse. Er veldig fornøyd med begge dansene, men det er veldig mye nytt så vi får se hvordan det kommer til å gå. Ikke alltid like lett å huske to helt nye danser på en uke når man er opptatt med jobb og skole også. Dette blir den siste konkurransen før den aller største "Dance Of The Year" som er siste helgen i november! Så nå er det bare å gi alt

BK

Ingen kommentarer: