5. nov. 2013

Ny drakt fra Vicky Barkess


Meg i ny VB drakt (mørk bilde, mer korall i fargen)






































Fikk den nye drakten min på dansehelgen og den passet mye bedre nå enn det den gjorde i sommer. Den satt egentlig perfekt, men glidelåsen bak ble et lite problem igjen. Siden det er så tynt stoff bak og det ikke er noe som holder eller støtter den opp, rynker den seg. Stroppene på drakta falt også ned fra skulderen min så måtte sende drakta tilbake i dag. Brukte den i helgen og fikk da fisket stroppene slik at de ikke falt av. Håper de rekker å få fikset den og sendt den tilbake og den ikke blir stoppet av tollen før dance of the year som er om 3 uker...

5 plass i slow champ o/18






































I helgen gikk det ikke så bra i freestyle. Ble 9 plass i semi, men følte ikke jeg danset så bra heller så får ta det igjen neste gang. Fikk også ny dans så må jo få trent litt på den. Skal ha privattime i den i dag med Sølvi så vi får pirket litt på den til dance of the year. I slow så fikk jeg 5 plass og jeg er kjempe fornøyd. Det er det beste jeg har fått noen gang i champ klassen i slow så all den harde jobbingen har gjort seg! Jeg føler meg mer vel når jeg danser freestyle for da er det mer fart, styrke og spenst som gjelder. I slow så går det jo så sakte og alt småfeil vil syns med en gang. Det er også en stor fordel å være myk. Det er noe jeg ikke er i forhold til de andre, men jeg jobber med det! Nå er det bare å gi alt man har på trening til siste konkurranse.

- BK

Ingen kommentarer: