7. okt. 2013

Busy women

Må si jeg lever et litt stressende liv. Jeg elsker å jobbe på b.young og Sorbet, men etter ni dager jobb i strekk er jeg helt utslitt. Den ene dagen jobbet jeg i 11 timer så skal nesten tro at jeg fortjente en liten pause. Men dette var noe jeg utsatte meg selv for så da måtte jeg bare bite tennene sammen å få jobben gjort.

Dagens outfit







































Denne uka har jeg bare skole, så derfor har jeg fri både fra jobb og som dansetrener i Kongsvinger. Jeg klarte selvfølgelig ikke å sovne før fire tiden i natt og skulle opp igjen bare få timer senere. Skolen ligger i Mjøndalen så måtte jo kjøre dit også. Uka starter selvfølgelig med en langdag, det vil si 12 timer skole... Dette er vår tredje samling og vi fikk allerede våre første pasient. Det gikk faktisk ganske bra og hun booket ny time med meg med det samme til november. Vi skal også få pasienter tre dager til så vi får litt å jobbe med. Vi skal ha praktisk eksamen starten av desember så vi har ikke så god tid.

Har fått meg nytt kamera, Samung smart camera NX300 - Den er perfekt!





























- BK

Ingen kommentarer: