9. okt. 2013

Work hard or go home



























I går hadde vi en ganske hard trening og tror alle ble ganske godt svette og slitne etter timen.
På lørdag er det dansekonkurranse i freestyle og slow i Kjennhallen i Lillestrøm. Forrige uke var det
høstferie i Oslo så derfor var dette siste innspurt før konkurransen. Jeg får ikke trent i dag for da har jeg lang skoledag, men får heldigvis trent litt på torsdagen. Må nok ta litt egentrening hjemme i hybelen min i dag og på fredag også . Forrige konkurranse lå jeg alene rett under finalen i freestyle, så må satse fult på finaleplass denne gangen. Har sittet fast rett under finalen ganske lenge nå, så nå må det løsne snart.


Liten klipp fra treningen




My famely - Beste dansejentene












































Denne konkurransen skal jeg danse for siste gang i den rød Vicky Barkess drakta jeg fikk for 2 år siden. Blir litt trist for jeg elsker den drakta. Om litt over to uker skal eSs Dans ha dansehelg og da kommer en engelsk trener fra Vicky Cooper med drakten min. Jeg bestilte meg ny drakt fra Vicky Barkess i april, men den ble sydd for stor så måtte sende den tilbake. Håper derfor den passer nå slik at jeg får brukt den til neste konkurranse. Gleder meg veldig til å få den tilbake!


Drakten min







































- BK

Ingen kommentarer: