19. okt. 2013

Ops! Shoppet litt jeg

På onsdagen åpnet jeg b.young og det vil si at jeg sluttet tidlig. Dro derfor en liten tur innom Floyd butikken fordi jeg hadde et tilgodelapp derifra og ente opp med et skjørt. Når jeg skulle hjem tenkte jeg at det var lenge siden jeg hadde vært inne på Arkaden. Tok derfor en tur innom der og endte opp med med en genser, bukse og noen smykker. Hadde også handlet litt på b.young etter jobb så derfor ble det en uplanlagt shoppingtur på meg denne dagen. Det var litt godt å få slappet av litt etter jobb for en gang skyld. Som regel har jeg alltid dårlig tid etter jobb fordi jeg skal rekke treningen.

Denne helgen er jeg i Kongsvinger og det betyr Sverige tur. Reiser alltid til Charlottenberg for å kjøpe litt mat når jeg er Vinger for det tar bare 35 min å kjøre dit. Har jobbet ganske mye i det siste så fikk jo en litt større lønning enn det jeg pleier å få denne gangen. Derfor tenkte jeg at jeg kunne unne meg bare litt til med noen nye plagg og smykker fra Charlottenbergsenteret også. Det er jo litt billigere å handle i Sverige, men fikk handlet ALT på salg! Elsker salg for da får man ikke så dårlig samvittighet for å ha brukt penger på shopping. 

Innkjøp onsdag
















Topp: Saints & mortals - Kjøpt hos Carlings
Kjede: Sassymanii - Kjøpt hos Bik bok






































Bukse: Bik bok






































Kjørt: Soaked - Kjøpt hos Floyd
Ørepynt: Sassymanii - Kjøpt hos Bik bok






Cardigan: Ichi - Kjøpt hos b.young
Bukse: b.young






































Innkjøp lørdag

Jakke: Bik bok
Kjede: Sassymanii - Kjøpt hos Bik bok






































Blazer: H&M
Smykke: Montini - Kjøpt hos Ur & Penn






































- BK

Ingen kommentarer: