14. okt. 2013

Long competition day - Hard work pays off

Klar for konkurranse











'


























Da var Høstmesterskapet overstått. Dagen startet super bra! Jeg fikk brunet og satt opp håret uten problemer. Siden jeg hadde litt tid, spiste jeg en god frokost med samboeren min med litt omelett og varme rundstykker. Jeg skulle til hallen litt tidligere for å fikse håret og sminken til  lillesøsteren og kusinen min. På vei til konkurransen var det selvfølgelig kø rett etter Ullevål-tunnelen på Ring 3. Det pleier aldri å være kø der på lørdager, men p.g.a veiarbeid så sto jeg helt bom stille. Jeg hadde bagen min i bagasjerommet, og der lå også telefonen min. Jeg fikk derfor ikke ringt for å si ifra så ble jo super stressa. Etter en halvtime i kø hadde jeg kommet litt over Sinsen krysset og bilen begynte å koke!

Stakkars bilen min






































Bilen min har ingen temperaturmåler så jeg viste ikke at den var varm. Jeg lå på midtre felt og viste ikke hva jeg skulle gjøre. Jeg har null peiling på biler! Jeg måtte ut av bilen for å spørre noen om hjelp. Folk i Oslo har tydeligvis ikke tid til å hjelpe til selv om de står bom fast i kø! Jeg hadde jo fikset håret mitt så jeg så jo helt tullete ut så kanskje det var derfor...? Men heldigvis var det en hjalp meg. Vi fikk ringt falken og han stakkars fyren dyttet bilen min alene til busslommen slik at jeg ikke sperret veien. Da falken kom  dro vi til en bensinstasjon for å få fylt på litt vann for å se om det var noen sprekk på radiatoren. Han trodde ikke det var det så han sa derfor at jeg bare kunne kjøre videre. Han var super hyggelig og sa jeg bare kunne ringe om jeg stoppet igjen. Snille pappa reiste fra Kongsvinger til Lillestrøm for å fikse resten av bil-greiene slik at jeg kunne konsentrere meg om konkurransen.

Lillian & Cecilie


Da jeg endelig kom frem rakk jeg ikke å se lillesøsteren og kusinen min danse dobbel, men de gjorde det kjempe bra! For å være den andre konkurransen deres i dobbel kom de på 2 plass. I singel kom de ikke med så da fikk jeg fikset sminken til lillesøsteren min slik at hun var klar til å danse slow.
Jeg hadde vært flink denne gangen og lagde salatblanding. Jeg hadde lagt fra meg salaten på en stol og det var ei som skulle ta et triks og sparka ned hele stolen. Det var jo så lite plass der så skjønte ikke helt hvorfor hun skulle øve på det der! Salaten min havna derfor på gulvet og da var ikke noe mat til meg.

Vicky Barkess drakten min med maske






































Etter nesten et år kom jeg endelig i finalen igjen i freestyle champ! Jeg klarte å glemme spotten min så det gikk ikke så bra og endte opp med 6 plass. Er ganske fornøyd bare med å komme til finalen. Alle de som var før meg hadde tidligere vært i elite klassen så det skulle bare mangle. I slow var det ikke like mange med, men endte opp med en 7 plass.

6 plass i freestyle champ over 18






































Så i alt var dagen veldig lang! Men tross for alt kaose endte det ganske bra og jeg er fornøyd med innsatsen min. Neste konkurranse er om tre uker og da får jeg ny drakt! Så satser på finaleplass i freestyle da og.
Den rød drakta min er nå til salgs så det er bare å kontakte meg om du er interessert.

Bilder fra konkurransen











































- BK

Ingen kommentarer: