4. mai 2009

Dagens bestilling :D

Siden jeg har fått lønn måtte jeg bestille meg Jumpsuit - Justina i rosa fra Motehus.no :D !! Kostet 299,- men hadde en tilgodelapp på 99,50,- & gavekort på 100,- for å være fan av motehus på facebook ;D Så i alt måtte jeg betale 158,50,- ink. porto, det var da ikke så ille :D




Også har bestilt meg ny mobil: SAMSUNG SGH F700v !!! :D
Har sett på den LENGE nå! Den fins ikke i Norge så satset på Finn.no :)
Var innom der hver dag , og endelig var det en som skulle selge den :D woohoow, ble superglad! Etter en laaaang forhandling med vanskelig selger fikk jeg da pruta den litt ned ;)
den lå på 3200,- uten porto og fikk til slutt den for 2900 ink. porto ! :D ( tror hu ble litt irritert xD )

Nå gleder jeg meg sykt til å få pakkene ! :D <3


3 kommentarer:

Maria Tran T. Thuy Hong sa...

Bynt å blogge nå ? :P

BK-nguyen sa...

Hehe, ja :P
men det blir ikke ofte tror jeg xD

Anonym sa...

haha:P du er her du også ja:P