11. mai 2009

NM freestyle <3

I helgen var det norgesmesterskap i freestyle/discojazz og slow i Skedsmohallen :))
Det var mye bra dans :) og mange hadde fått seg nye drakter.
Det ble også kåret norgesmestere i elite klassen for hver alder:

Martine Camilla Brænna (12-14), Øyvind Gulli (18+), Hoa Therese Løying Vu (16-18) og Marte Johansen (14-16)

Det gikk veldig bra med meg i helgen :)) Kom på 2 plass i freestyle singel og rykket da opp til neste nivå, Champ woohooow!! :D Danset også dobbel med Kine (beste dobbelparner) og vi kom på 6 plass, hadde håpet på bedre da, men jaja, bedre enn ingenting !!:D Så fikk jeg 2 i hipop og kom til semifinale i slow ;)
Så jeg er super fornøyd! :D
Store pokalen: Hiphop Singel
Lille pokalen: Freestyle Dobbel
Sølv medalje: Freestyle Singel

Også var jeg med på Team match !:D Det er at alle(lr de som er påmeldt da) danseskolene skal velge seg EN danser fra rekruttering, litt øvet, mester, champ/elite og slow. Jeg danset bedre på team match'en enn det jeg gjorde da jeg danset singel:P Kanskje hadde jeg vunnet om jeg danset like bra i singelen? hehe, men klage skal jeg ikke gjøre ! fikk jo sølv !! woohoow ;D
Det gikk ikke så bra med eSs da :P ble ingen finale, men morro var det !!! :D



Lillesøs og meg :))


Lillesøstra mi <3

Meg xD


Nå er også jumpsuit'en fra motehus.no på vei !! :D

Også har jeg bestilt mobilen fra ebay :D <3
Tror det blir den her, om han ikke har den andre isteden :P den er bare litt anderledes med vodafone's logo og den knappen under samsung :) men den var mye billigere ;D 2200 ,- !!!!

Ingen kommentarer: