7. mai 2009

Liten Sverige tur :)

Jeg, Thao og Vivian sluttet tidlig idag så bestemte oss for å dra til Sverige :) Vi kadd ikke å ta bussen så vi fikk heldigvis å overtale broren min å kjøre. Og hu minste lillesøstra mi var også med(A)
Ingen av oss kjøpte så mye, broren min orka ikke å være der lenge så stressa oss:P
Jeg kjøpte faktisk ikke godis denne gangen :O woaaaa! Sparer penger (A)
men ja, dagens lille innkjøp ble da:



Knebukse - H&M 79,- SEK
Hårbøyle - H&M 30,- SEK
( kjøpte også en rosa til søs og, snill jeg )
Solbriller - Kappahl 99,- SEK


Fikk vite at motehus.no ikke får inn jumpsuiten før neste uke :O !!!
Jeg som hadde gledet meg til å få pakken iløpet av denne uka:( jaja, da får jeg bare vente da

Ble så lurt av en kompis idag :O !! uff
Han sa: Den tlf du skal kjøpe er drit dårlig.. har den selv.. blir ødelagt med en gang. skjermen og tastene blir ødelagt med en gang. Jeg ble drit sur, for de sa den var så jævlig bra.. etter 3 uker løsna to knapper og slik og skjermen sprekker fort.

Shiiit, ble helt :O !!! lr det med skjermen sprakk var jg veldig usikker med, da måtte han ha behandlet mobilen veldig dårlig. Var så sliten idag så tengkte ikke heeelt over det. xD haha.. uff. ble glad da han sa at han bare kødda da :D
men jeg skal ikke kjøpe mobilden fra hu allikevel for skal bestlle helt ny fra ebay ;) billigere.
så blir nok en stund til at jeg får den :(

2 kommentarer:

linda sa...

Har broren din fått lappen?

BK-nguyen sa...

ja :P har jeg ikke sagt det ? xD