24. mai 2009

Helgen :)

I helgen var jeg på Dance Challenge 3. :)
en slitsom helg ;P hehe.
Etter konken på lørdag stakk jeg til TH :D alltid kos å møte hu og leo igjen ^^,
Skulle ha vært med Linda og Phung, men de skulle på kino, men så ombestemte de seg. men hadde sagt ifra til th at jeg kom så da måtte jeg jo komme :D
Så ble jeg igjen hos Linda, og til kvelsmat kjøpte broren hennes kebab og burger til oss xD hehe
På søndag var det da opp tidlig igjen, fikse seg og stikke på konk :P

Mine plasseringer ble da:
Hiphop Singel: 4 plass
Hiphop Duo: 2 plass
Disco Singel: 1 plass
Disco Duo: 2 plass

Da jeg kom hjem så jeg at jeg hadde fått pakke fra motehus.no :D
Har fått jumpsuiten min og da :) men har enda ikke tatt bilde av den
Ble kjempefornøyd med pakken denne gangen :D

Tunika - Orcelly Fashion 193,-


Kjole - Cotton club 293.50,-

2 kommentarer:

Maria Tran T. Thuy Hong sa...

Søte topper, spessielt den første :)

ERIK LABASTIDA MEDELLIN sa...

que hermosa estas, saludos desde mexico