16. mai 2009

Liten jentetur :)

Idag dro jeg, Vivian og Thao til Oslo for å shoppe litt :)
Jeg hadde ikke så mye penger så kjøpte ikke så mye, men så fant jeg ut etter at vi var "ferdig" med shoppingen at jeg hadde fått stipend !!!! :D Yees ;D var ikke så mye spes i Oslo heller så...bruker det heller på nettshop (A) Vivian og Thao fant da ganske mye da, brukte alt det dem hadde xD hehe.
Vi var også innom Thuy Hong & Leo en tur :) Koste oss med litt suppe og pratet litt. Alltid kos å besøke dem ^^
Ellers så har det ikke skjedd no idag. Liten jentetur <3
Dette har jeg kjøpt idag:

Sko - Lindex 199,-
Mini veske - Bianco 100,-
Øredobber - Gina Tricot 49,-
Hårbøyle - Gina Tricot 79,-

Kjole/tunika - Gina Tricot 199,-



2 kommentarer:

Maria Tran T. Thuy Hong sa...

Det var kjempe kos å se dere igjen =D
Håper det ikke blir lenge til, til neste gang :P

Maria Tran T. Thuy Hong sa...

SV: Stearinlys? Nei, de har alltid vært rund omkring i huset :P