5. mai 2009

NM og henter mobil :)


Lørdag 09 og søndag 10 mai er det NM i freestyle/discojazz :D !!
UTENLANDSKE DOMMERE!
GLEDER meg som en liten unge !
Må reise tidlig fordi lillesøstra mi skal danse og.
uff, slit å stå opp tidlig -_-, men jaja, må da ha tid til å stæsje meg litt opp :D

Jeg har da meldt meg på: singel, dobbel, slow og hiphop, noe dem satte på i år for å få med flere til å konkurrere i hiphop, så det er ikke NM i hiphop :P hehe.





Ja, jeg skal også hente mobilen min på lørdag i Oslo isteden, for hu syns det ble så dyrt å sende den på postoppkrav.....
men siden jeg skal til Oslo allikevel så kan jeg like godt hente den. Da får jeg også sett hvordan tilstanden er på den ;D
OG hu slipper å være så sur (A)

2 kommentarer:

Maria Tran T. Thuy Hong sa...

Haha, hvorfor skal hu bli så sur?
Høres ut som en gretten kjerring.
Hadde vært meg hadde jeg ikke kjøpt den allikavel xP

BK-nguyen sa...

fordi jeg prøvde å prute så mye med prisen :P haha. men det er frodi finner ingen fler i norge som selger den mobilen der >< så da blir det hu :P hehe