20. juli 2012

God morgen!

God morgen! Kan ikke at jeg hater å starte seint på jobb. Så godt å kunne slappe av hjemme før man reiser på jobb og slippe å stresse med å fikse seg osv. Stresser alltid når jeg må opp tidlig for jeg bare drøyer det, ender med at jeg bare har 30-45 min på meg og da rekker man som regel ikke å slappe av. Nå har jeg spisst frokost, ryddet, sett på TV og leser til eksamen! Føler meg ganske flink, hehe. 
Blir godt å komme seg på jobb og for har savnet jobben mens jeg har vært borte. Må si det er litt rart å savne jobben, men elsker jobben min på B.Young Oslo S. Må nok si at det er den beste jobbmiljøet man kan finne. Gruer meg litt til i morgen derimot for da skal jeg på praksis. Var inne på behandlingsplanen og det ar helt fult! Må også komme meg på til praksisen tidligere enn det jeg pleier for har kunde allerede fra da jeg starter, uff! Jaja, jg overlever nok den dagen og håper jeg. Skal nok kose meg med noen serier når jeg kommer hjem.

Snakkes
BK

Ingen kommentarer: