24. juli 2012

Godt å være tilbake

"eSs Dans <3"
Hadde praksis på Holmenkollen SPA i dag og skal være der ganske så mye frem til september. I dag var det ikke akkurat mye å gjøre... Hadde farging av bryn og mini manikyr første timen, så var det bare helt stille i 4,5 timer! Hadde ikke særlig mye å gjøre så gledet meg bare til å bli ferdig. Men så kom det to som ville ha massasje den siste timen og da ble det litt stress for jeg skulle rekke t-banen til treningen. Det gikk heldigvis fint men må si jeg stresset, hehe. 
"Eurodance, Brean 2012"

Da var det jo dansetrening i dag! Wiiii, føles godt å være tilbake for å si det sånn. Blir også en trening til så er det danseleir, enda bedre! Følte meg ikke akkurat tipp topp form, men det var ikke så ille som jeg hadde forventet meg. Jeg har en trening til for å forberede meg til danseleiren så kommer nok i gang igjen til da. 

BK


Ingen kommentarer: