22. juli 2012

Tiden flyr!

Siden det er togstopp på Oslo S så har det ikke vært veldig rolig på jobb. Veldig dumt for vi har fått SÅ mye fint! Men tilbake til det jeg skulle frem til. Jobbet inne på Sorbet i dag og da har vi 6,5 timer vakt og da jobber man helt alene! Tenkte at vakta kommer til å være ekstra lang og i tillegg hadde butikkradioen OG cd spilleren sviktet meg helt. Derfor var det en butikk uten musikk, "gøy".  I tillegg er det jo 1 år siden terrorangrepet i Oslo så tenkte at folk ikke shoppet da. Men der tok jeg feil for det kom så kom det utrolig mange kunder at jeg hadde så mye å gjøre at timene bare fløy! Jeg er en litt rar person som faktisk liker at det er litt stress på jobb. Skulle bare ønske jeg slapp å jobbe alene men det gikk heldigvis fint. Nå gleder jeg meg til at togtrafikken blir normal igjen slik at jeg kan stresse mer, hehe. 
Nå skal jeg hente meg litt is og kose meg med filmen "Den heltskrudde professoren" 1 og 2 på Viasat 4 med min kjære Magnus. Snakkes!

BK

Ingen kommentarer: