21. juli 2012

Never miss an episode!

"Jane by design"

Wooow, er det mulig?! 
Ser du på så mange serier at du ikke har oversikten over hvilken episode du er på? For det har nemlig jeg! Når seriene tar pause glemmer jeg når de starter på nytt, hvilken episode og til og med av og til glemme den. Magnus fant en side der man faktisk kan "huke av" hvilken episode du er på slik at du slipper å lete etter riktig episode. Du kan også finne ut når neste episode kommer, alle episodene du ikke har sett på i egen "side" og finne ut hvilken serier som har slutta. Det er helt fantastisk, hehe! Har nå full kontroll over alle seriene mine! 
Her er linken til sia: http://www.episodecalendar.com/

"Pretty little liars"

Synd alle skal lage seg en bruker der, til og med om du ser på bare noen få serier.
Nå skal jeg skal jeg kose meg videre  med seriene mine og lakris is!


BK

Ingen kommentarer: