19. juli 2012

Tilbake til det gamle

Da var ferien min over. Hadde en super fin tur med kjæresten og koste oss hver dag. Må igjen si at det var sykt varmt der, ca 40 grader! Selv om vi hadde det fint i Tyrkia var det litt godt å komme tilbake og, skulle bare ønske det var sol her i Norge også. Men nå har jeg startet å jobbe for fult igjen og praksis da så klart. Har nesten ingen fri dager frem september. Da mener jeg at jeg jobber hver dag, til og med søndager! Eneste fridagene jeg får frem til da lir fire dager i august der jeg skal på danseleir! Gleder meg sykt for føler meg helt utrent. Forsatt rart  å ha så mye fri etter jobb og praksis. Pleier liksom å dra rett på trening, men nå har jeg plutselig masse tid. Trenger den tiden for har en case jeg må gjøre og eksamener jeg må lese til. Er ferdig på skolen i september, så siste innspurten nå!
Her kommer kommer noen bilder fra turen.














BK

2 kommentarer:

Anonym sa...

hvor mye koster danseleir jeg har kasta lappen jeg fikk.

BK-nguyen sa...

Hei :)
Koster 2500,-.
Du kan sende meg en en mail så kan du få mer info. vet ikke hvem du er så får ikke kontakta deg :) hehe

mail: Bichkieu_nguyen@hotmail.com