26. juli 2012

Sol og grill

Tidlig i dag da jeg reiste til praksisen var det faktisk ganske fint vær. Men det ar ikke så varm så derfor tok jeg på meg bukse. Spa'et ligger i underetasjen så ser ikke akkurat mye til sollys der. Fikk lov å dra en time tidligere i dag og da kom jeg ut til en fin solfylt dag. Må si at jeg har savnet solen etter å ha kommet hjem til Norge. Men jeg hadde på meg olabukse og kjente at jeg stekte litt under der. Siden det var så fint vær må man jo spise grillmat. Men her har vi ikke ballkong så derfor ble det rett pannen, men det allikevel. 
Nå sitter jeg og Magnus og redigerer på eSs dans sin nye hjemmeside. Den kommer til å bli super bra!
(Grillribbe, potetmos m/penna, salat og potetsalat)

BK

1 kommentar:

Bao-Mai sa...

Nam, grillmat er det beste med sommeren :D