23. feb. 2010

Happy shopping

Det ble ikke så mye shopping på meg pga. pengermangel (a) men det hindrer ikke oss i å dra til Charlottenberg shopping senter. Over alt stod det Happy shopping, hadde så lyst til å shoppe da, men jeg har vært flink i det siste.
Kjøper ikke klær som ser "greit" ut lenger selv om de er på salg, men jeg må være fornøyd med det. 
STOLT OVER MEG SELV ^^
Men jeg trengte noen nye tøy sko så det ble 3 parr nye sko ^^ ble bare 300,- til sammen så det er bra :D Kjøpte de da på skopunkten. Billig, billig, billig - 3 for 2 det liker vi ^^  Også kjøpte jeg en svart sløyfehårbøyle for 20 kr. Glemte den igjen hos Magnus så fikk ikke tatt bilde :PMen jeg kjøpte også masse godteri da (A) hehe. Det er vinterferie så det passer bra med "litt" snop. Må også jobbe med særemnet, og derfor må man ha noe å muntre seg opp med :)
Etter Sverige turen stakk vi da til Magnus, for han måtte prøve det nye spillet sitt :P hehe, men jeg var så sliten så jeg sovna. Så stakk vi til meg og lagde kjøttboller med mos :) mmmmh godt ^^ Pappa hadde kjøpt ny kong fu film ( Zen ) så da satt vi og så på den + popcorn med ostekrydder (A) 
Det var da dagen i dag :)

Snakkes :) 
BK

Ingen kommentarer: