7. feb. 2010

Wiiiii :D

Det gikk kjempe bra i går ! :D Jeg rykka opp til champ på NM så har nå danset et halvt år : ) Denne gangen var det andre gangen jeg danset over 18 år , og jeg kom på 7 plass :D Wiiii. siste plass da, men er kjempefornøyd^^, hadde ikke forventet å komme i finalen allerede. Da jeg nettopp rykket til mester kom jeg til 2try i et helt år xD .. men etter singelen var jeg såå sliten og trøtt :P så det gikk ikke så bra i slow. men jaja :D fikk jo 7 plass !! Wiiii
 
Hehe, se så liten jeg er xD Heldigvis lagde jeg bulken min ekstra stor(A)
Natta 
bk

6 kommentarer:

Anonym sa...

SV: jeg følte at jeg ikke dansa noe bra :P

Men det heter ikke SISTEPLASS nå man kommer til finalen i champ!!! tenk på de som røyk ut på 2.try!!! DET VAR IKKE SISTEPLASS FORTENK!!! Du dansa en RÅBRA finale! og hva var det jeg sa til deg etter du dansa 2.try?? "Jeg har aldri sett deg danse så bra!" og hadde jeg rett? JA :D

Maya har alltid rett^^

Velfortjent 7.plass BikkiBikki <3

Anonym sa...

SV: jeg tenkte på hva du hadde dansa idag jeg da og det inkluderte 1.runde! Du hadde den eksplosiviteten jeg også vil ha! OG FOR EN FART!!!

Anonym sa...

Altså ikke idag, men i går xD i solo xD Men du dansa råbra i går, i forhold til hvordan jeg har sett deg danse før :)

Anonym sa...

SV: HAHA gjorde jeg?? xD men uansett dansa du JÆVLI BRA!!!!!!!!!!!!

Anonym sa...

SV: HAHAHAHAHAHA JEG DØR AV UTRYKKET DITT XD

Anonym sa...

SV: Det er jo bare fakta :) jeg synes på neste klubbmesterskap, så kunne danserne spleiset på en pokal hvor det står verdens beste styre :) det blir ikke dyrt når det er mange som spleiser ;D