5. feb. 2010

Serier

Jeg elsker å se på serier, og jeg vil ha flere serier å se på. Alle seriene jeg følger  med på nå kommer ut på tirdager -_- derfor vil jeg ha en ny serie som ikke kommer ut på tirdager så jeg slipper å vente en hel uke til jeg får sett no. Hadde vært fint om dere kom med forslag, og kanskje en setning om serien :) ?

De seriene jeg folker med på nå er:

- One tree hill
- The secret life of the american teenager
- Make it or break it

Så har vi de som har sesongpauser, arg !! hater det -__-'

- Gossip girl ( 9 mars)
- Glee ( 14 april )
- 10 thing i hate about you ( 30 mars )

Men nå skal jeg prøve å legge meg før kl 01:00 så vi snakkes, God natt <3
Bk

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha jeg tror jeg hadde et tonn med klær som bare lå på gulvet xD haha xD Jeg går også rundt å lukter selvbruning -.-"" herlig -.-" Så blir det vell et lag til senere i kveld når jeg har kommet meg til Oslo ^^ Som du sa: Konk er konk ;D

GLEDER MEG :D <3

Anonym sa...

Jeg har omtrent ikke tid til å se på tv, jeg :/ Men jeg ser mer på two & 1/2 men, secret life of an american teenager og alle de CSI seriene og the mentalist^^ Samt Law & Order ^^ skulle øsnke jeg kunne sett litt mer på tv egentlig. Er så digg å bare koble av iblandt <3

Lena sa...

frustrerte fruer, lost og home and awaaaay :D og tangerudbakken da! haha