22. feb. 2010

Kos, kos og kos ^^

I dag stakk jeg da til Magnus for å se på filmen jeg kjøpte til bursdagsgave, surrogates.
Den var bra, men var ikke helt fornøyd med slutten (A) hehehe. Så da ble det film med popcorn, mmmh.
Har kjøpt sånn oste krydder fra kinoet. DIGG ! Men jeg. etter filmen pimp'a vi bilen til Magnus litt. Han fikk bokstaver, terninger osv til bilen fra non kompiser så jeg måtte da feste på bokstavene bak i bilen. :)
ble bra da, fikk det ganske rett. Nå vet alle hvem som eier den bilen. ikke at det er så vanskelig å finne den. Den er nemmelig helt turkis, og liten og søt :D 

Så bestemte vi oss for å bestille pizza fra manis, og spille monopol med lillesøstrene hans.
Tror vi satt og spilte 3-4 timer. xD tok tid det. men det var jeg som vant til slutt. eide alle tomtene og var milionær !(A) Muuuhahhhhhahhaahha. Men det var kjempe korselig.
Pizza og spill på en søndag passer kjempe bra.

I morra skal Magnus ta sin første jomfrutur med bilen til charlottenberg, så yeeey, GODIS !!! :D Skulle ønske jeg hadde så mye penger på ekte, da kunne jeg shoppet :D Men får ikke lønning før 1, så da blir det godis (A)
Men nå må jeg prøve å legge meg, må lade opp energien til i morra :)
God natt
Bk

Ingen kommentarer: