2. feb. 2010

Uff, Uff og Aw

Aw : ( tennene mine verker. jeg var hos reguleringstannlegen min i dag og han kutta litt på tannkjøttet mitt! gjorde ikke vondt da, men nå gjør det vondt :( Frister ikke å lese til prøve, men jeg må.. æsj kjedelig ! Men det stopper ikke der, han sa at det skulle gå over på torsdag -_- har prøve på torsdag og,så må lese i morra og ! ARG.
Jaja, sånn er livet.

Et bilde fra Gol, tatt av dancemedia
(Bare satt inn et bilde, liker ikke å blogge uten bilde(A) ,hehe)

Men nå må jeg lese videre, kos dere^^ <3
BK

1 kommentar:

Anonym sa...

Huff, prøve og tannlege?! Ikke braa! :o Er det rart jeg har legeskrekk, så mye feil som norske leger/tannleger gjør?!

er så dritt lei skole jeg nå -.-" er bombadert med innleveringer og prøver i flere uker fremmover..

haha om jeg er heldig så er jeg våken på konkurransen :D har sovet 3 timer på 2 døgn liksom -.-"""""