5. feb. 2010

Selvbruning og danse konk.

Nå sitter jeg i timen og lukter selvbruning xD waaaa, ikke godt. Prøvde å dynke meg selv med parfyme, men selvbruningslukten vinner (A) hehe. også glemmte å smøre armen da, lr noen få steder, og der er de hvit :) Glad jeg gjorde det i går, for da kan jeg brune meg mer til i dag og være klar til  i morgen !

I morgen er årets første freestyle konkurranse !! wooohooow ^^ Gleder meg ! Siden UKM kræsjer med konken så ble det ikke no UKM i år :D dansekonkurranse jo ! Skal også kjøre dit selv denne gangen, får se om jeg kommer meg hjem da xD er sikkert dødssliten etter konken (A)  men jaja :D
I morra skal jeg da danse singel og slow, var ikke dobbel denne gangen :( men neste uke er det Dancestar så det blir kult !! :D fikk discokule pokal i fjor, driit kule !! :D Får se omjeg får noen i år, danser champ klassen nå -_- SAVNER mesterklassen :( jaja, men nå får jeg regne litt matte (A)



Kos dere videre
Bk ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

prøvde å dynke meg selv med parfyme, det funka i omtrent 1 time -.-" men den jeg bruker lukter ikke så helt for jævlig da:P

HAHA! får prøve å ikke ende opp borti Moss igjen da xD HAHAHAHHAHA XD

Lene sa...

Vinneren av fredagens konkurranse er kåret og premien publisert...
ta en titt og se om det ble deg!!

i morgen er det ny konkurranse og ny premie.