12. feb. 2010

Middag

Siden jeg ikke får tilbringet valentinsdagen med Magnus fordi jeg skal på dancestar gikk vi ut i dag for å spise isteden :) Magnus skulle da velge hvor vi skulle, da ble det Milano :) Jeg bestilte da biffsnadder, og de lagde sååååå mmye :O Lille meg klarer da ikke å spise så mye! Men jaja, lrs var det korselig ^^, etter maten stakk vi da hjem til meg for å se på film :) Det det var en digg og avslappet dag med Magnus :D <3


Nå har jeg nettopp blitt ferdig med å pakke, lr nesten ferdig =P Men fikser det i morra (A) 
Også sitter jeg da og tørker, sååååå kjedelig  -_- ! 
Dancestar hele helgen !! Yeees  ^^, Kommer til å blogg om det er internett der :) 

men vis ikke, så snakkes vi :)
BK

1 kommentar:

Anonym sa...

Våken enda eller :D?

haha vi snakkes der oppe! :D skal ta toget innover til oslo halv 7 nå -.-""" TRØTT!! Skal sitte på med gabbi og sprettball + deres mødre, så slipper så jævla mye kollektivt! :D

Snakkes der da søta <3