24. feb. 2010

Sløyfe + mattips

Yes da, her har dere sløyfa jeg kjøpte meg i Sverige. Tror at den er den beste sløyfehandelen jeg tatt :) Skinnsløyfe som bare kostet 20 kr i svenske penger :) Kjøpt på barneavdelingen i Kapphal. Måtte bare ha den ^^

Nå har jeg lagd mat og sitter i pysjen med pc'en :) Har da lagd stekte nudler med pølse xD
hehe. Pleier å ha mais i tillegg og men orka ikke å åpne en hel boks for det :P men det er veldig godt og enkelt :)
Først har du nudleren i kokende vann, og når den har blitt mykt heller du ut vannet. Så kan man selv velge hva man skal i nudleren sin som grønnsaker osv, men jeg har valgt pølser :) Så da steker man pølsene og legger i nudleren etter på :) da får man stekte nudler ^^ hihi.(A)
Jeg brukte bare en nudlepakke som blir ferdig på 2 min, så man kan for eksempel bruke mr lee :) da følger det med en krydder pakke, så man kan godt bruke det over nudleren og blande det. Jeg har alltid i grillkrydder, mmmh. men jeg har grillkrydder til alt da xD hehehe mitt lille mattips (A)

Natta 
Bk

7 kommentarer:

Anonym sa...

haha nei likte heller ikke helt den av lady gaga:P

aaah^^ fancy da:D jeg har laget en remix på nesten 2 min, som de skal lære:P vet ikke om det er nok jeg?? så jeg har gjort om masse fra da jeg viste dansen i Oslo:P Jeg husker ikke din jeg xD eller noe så :D

Men kort jentedans? hvordan da?^^

Anonym sa...

sv: ja film den ;D vil se:D

øøøy, hva mener du med"og ikke Maya dans" ?? :o

Den siste delen som jeg fant på i senere tid, det er en "jente dans" mener jeg å tro:P

Anonym sa...

sv; men jeg liker jentedanser! jeg føler det er mye lettere å finne på koreo til, sanger osv:P Maya stil^^ Men ren jente stil har jeg ikke:P Maya stil^^ <3

Men det jeg finner på, det er vell ikke helt for jævlig liksom??:P

Anonym sa...

sv: men bra det ikke er på den negative måten da:D

Btw, jeg digger også dansestilen din^^ BK-style ;D

Men duuuu, hvor blir det av videoen fra Dancestar?^^
<3

Anonym sa...

sv: hahahhaha sende den snart(a)?? :D

Mari sa...

Stekte nudler er kjempegodt ;) Og for en kul hårbøyle!

♥ Miss A -Kommenterer tilbake! sa...

Så søt! :)
♥ Love Amalie -Hun som kommenterer tilbake!