6. feb. 2010

Klar :)

Nå er jeg klar til å dra på konk ^^ sminke skal jeg fikse når jeg er der :)
Glemte selfølgelig lommeboka mi hos Magnus med førekortet, så sitter nå her og venter på at han skal komme med den. Det blir kjempe kortselig å se alle sammen igjen, gleder meg super masse. 

"eSs eSs vi er best, vi er de som skriker mest, gooooo eSs ! <3"
Nye heiaropet xD passer kjempe bra. hehe !
Meg med min nye koffert og jakke :D Steina kofferten selv med superlim xD fant ikke no annet lim hjemme så da ble det superlim. Har mista noen sist jeg var på hiphop konkurranse, har ikke rukket å fiksa det, men skal gjøre det innen Dancestar. Også har vi eSs jakka Magnus lagde og bestilte til meg til jul, elsker deg !! <3
eSs danseskole <3

Men nå må jeg lage meg litt mat, så vi snakkes. 
Kanskje det blir litt blogging senere etter konk,men får se hva jeg rekker. Skal kanskje ut så shark(A)
kos dere
BK