20. feb. 2010

Overraskelse

Siden Magnus hadde bursdag ville jeg overraske han. Hadde allerede kjøpt bursdagsgave til han og de var da en klokke og litt av mobilen som han fikk for litt siden. Men jeg hadde også lyst til å kjøpe no mer siden det var selve dagen (A) så derfor stakk jeg til elkjøp og kjøpte filmen surrogates. 
Han var ganske stressa, så derfor lagde jeg sjokoladekake til han hos han. Vanskelig å holde han unna kjøkkenet, men fikk det til. Han er ikke så ofte nede men måtte få han vekk fra kjøkkenet (A) Heldigvis lukta han det heller ikke, så mens jeg og søstrene hans pynta kaka var han på rommet og viste ingenting. Han ble da veldig overrasket da jeg kom med kaka :D bokstavene ble litt skakk da, men jaja, tankten som teller ^^

Gratulerer med dagen gutten min ^^

1 kommentar:

sandra sa...

Tusen takk for gratulasjonen! :D så må jeg bare få si at den kaken på bilde såg utrolig god ut! :D he en fin helg videre:)