9. feb. 2010

Trening, trening og mer trening

Nå sitter jeg i religionstimen og er utslitt ! :(
Hadde dansetrening på fredag og konkurranse på lørdag. Ikke nok med det, det var russerevy øving (dans) på søndagen også :O Støl i hele kroppen. Har bare lyst til å legge meg ned å slappe av, men jeg er ikke ferdig. I går var det dans på Magnor og i dag hadde vi gym også russeøving igjen etter skolen. Så er det trening igjen på onsdag. 6 dager med dansing på rad. er utslitt. er jo digg med trening, men med tanken på skolearbeid blir veldig slitsomt. 

Har fri på torsdag da, da skal jeg og magnus feire valentinsdagenpå grunn av at jeg er på dancestar  på søndagen. Tenkte vi skulle slappe av med masasje, boblebad og kanskje svømme litt. :) blir kos det. Om jeg får bestilt time da så klar xD Blir godt å slappe av før dancestar. Gleder meg ! :D Men så forsetter det igjen, konkurranse fra fredag til søndag, magnor på mandag, øvinng på tirsdag og trening på onsdag.

Jaja, gleder meg til vinterferien, da er det meste av skolearmebeidet unnagjort. Bare de fordeler det meste så går det nok bra. Men nå vil jeg bare legge meg ned å slappe av, men nei da. Har norskprøve i morra så må lese til det. 

Jaja. kos dere videre
Bk

Ingen kommentarer: