27. mars 2010

Charlottenberg tur

I dag dro jeg til Sverige med lillesøstrene mine :) 
Det aler første vi gjorde var å stikke innom Bikbok, og jeg gjett hva jeg fant ? ... College jakka !!! :D:D
Jeg ble super glad fordi det var kun en i S og M igjen ^^ Flaks. Så da var jeg fornøyd. 
Så ble det mcern mat på oss :P ikke bra xD men det er jo bare av og til ^^ Så gikk vi bare rundt charottenberg senteret :)Vi var vel der ca 4 timer, og da var jeg kjempe sliten da jeg kjørte hjem.
Skal på jobb etter på så tenkte jeg skulle få meg litt søvn før det :) 
Masse godis ^^ Se så overrasket jeg og han i filmen er :P
Da vi kom hjem lagde jeg bacon med potetmos, enda mer usunn mat (A) Så nå sitter vi og ser på film og koser oss med godis ^^

Dagens innkjøp:

   Jakke - Bikbok 499,- SEK    Nye gule sløyfer - H&M 29,- SEK
Kjøpte også ny eos leppomade (A)

3 kommentarer:

Eva sa...

den jakken kledde du bra!

Nina Pham sa...

Digger jakka di!

Mari sa...

Kul jakke!