1. mars 2010

Rare Fashion, trenger du ny kjole?


Jeg elsker kjolene fra Rare fashion :) Tror jeg har 5 kjoler av dem. Elsker alle sammen <3 
De har alltid så pene festkjoler som skiller seg ut fra de andre, som ikke koster alt formye :)
Har så lyst på de svarte kjolene på bildet, men penger har jeg lite av forsatt :(

Jeg har den koralfarget kjolen da :) 
 Jeg får den på meg, men er det er litt stramt rundt brystet. ikke så behagelig da. Derfor vurderer jeg å selge den. Du kan trykke på bildet for å se nermere på den
Str er S/M men liten i str.
UBRUKT
Ny pris: 449
Pris: 250 ink. porto

Legg igjen en komentar eller send mail til meg om du vil ha den :D

Har du kjøpt noen kjoler fra Rare Fashion? 
Hva syns du om dem?

BK

1 kommentar:

♥ Miss A -Kommenterer tilbake! sa...

Så fine kjoler :)
♥ Love Amalie -Hun som kommenterer tilbake!